چهارشنبه / ۲۳ مهر / ۱۴۰۴ - 15 October, 2025
 سایت فرکانس / ۱۴۰۴/۰۶/۲۲

سید فرید موسوی، مدیر روابط عمومی بیمه پاسارگاد در یادداشتی نوشت؛ چرا تبلیغات بیمه در ایران شبیه هم است؟

سید فرید موسوی، مدیر روابط عمومی بیمه پاسارگاد در یادداشتی نوشت؛ چرا تبلیغات بیمه در ایران شبیه هم است؟
سید فرید موسوی، مدیر روابط عمومی بیمه پاسارگاد در یادداشتی به مبحث تبلیغات در صنعت بیمه پرداخت و در همین خصوص نوشت که در سال‌های اخیر، صنعت بیمه در ایران مسیرهای متعددی را برای جلب اعتماد و جذب مخاطب آزموده، اما یک نگاه عمیق‌تر به تبلیغات این حوزه نشان می‌دهد که اغلب پیام‌ها، شبیه هم شده‌اند و کمتر شاهد تفاوت معنادار در شخصیت برندها هستیم.