یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 سایت اینتیتر / ۱ ساعت قبل

آمریکا و ایران بار دیگر به مواضع یکدیگر حمله کردند؛ واشنگتن و تهران یکدیگر را به نقض آتش‌بس متهم کردند

 آمریکا و ایران بار دیگر به مواضع یکدیگر حمله کردند؛ واشنگتن و تهران یکدیگر را به نقض آتش‌بس متهم کردند
تنش میان آمریکا و ایران بار دیگر وارد مرحله‌ای تازه شد. ارتش آمریکا اعلام کرد در پاسخ به حملات ایران علیه کشتیرانی تجاری، چندین هدف نظامی در خاک ایران را هدف قرار داده است. در مقابل، سپاه پاسداران از حمله موشکی و پهپادی به هشت پایگاه نظامی آمریکا در کویت و بحرین خبر داد؛ رخدادی که شکنندگی آتش‌بس موقت میان دو کشور را بیش از پیش آشکار کرده است.