ایالات متحده اعلام کرد در واکنش به حمله پهپادی به یک کشتی باری در تنگه هرمز، چندین مرکز نگهداری موشک و پهپاد ایران را هدف قرار داده است؛ اقدامی که همزمان با شکنندهترین مرحله آتشبس میان تهران و واشنگتن انجام شده و نگرانیها درباره ازسرگیری تنشها در منطقه را افزایش داده است.