فروش هارد لپ تاپدوزینگ پمپ .مترینگ پمپدستگاه بسته بندی وکیوم رومیزیفروش ویندوز اورجینال/ نصب ویندوز

حضور ۴۹۹ شهرستان و منطقه در طرح «نهضت نصیب آموزشی یکسان»
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، رضوان حکیم زاده در وبینار تخصصی نهضت نصیب آموزشی یکسان که صبح امروز - یکشنبه- با حضور مدیران کل استان‌های مازندران و سیستان و بلوچستان و گروهی از معاونت آموزش ابتدایی این ۲ استان برگزار شد، با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: باید شرایطی ایجاد شود تا بین یادگیری در مناطق دوردست و پایتخت تفاوتی وجود نداشته باشد. وی به عوامل تأثیرگذار در شکل کلان بر یادگیری دانش‌آموزان اشاره و خاطرنشان کرد: باید انرژی خود را صرف عواملی کنیم که شرایط تغییر و بهبود را داشته باشند. ازجمله نقش معلم، فضای مدرسه و ایجاد انتظارات بالا برای یادگیری که در این امر بسیار مؤثر هستند. معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌ و پرورش  «نهضت نصیب آموزشی یکسان» را گامی در جهت ایجاد عدالت آموزشی برشمرده و تصریح کرد: برای اجرای این برنامه ۴۹۹ شهرستان و منطقه را بر اساس ۷ شاخص توسعه‌یافتگی موردبررسی و شناسایی قراردادیم تا برنامه‌ریزی‌ها بر اساس شناخت در واحدهای خرد انجام شود. حکیم زاده یکی از ویژگی‌های مثبت این نهضت را مشارکتی بودن آن دانست و اظهار کرد: در این برنامه از تجارب و کمک اختصاصی همکاران استفاده می‌کنیم. در اجرای این طرح نباید از مشارکت خانواده‌ها غافل شد و نگرش خانواده‌ها را نیز باید نسبت به مقوله یادگیری تغییر دهیم. وی مسیر بهبود شرایط در بستر بنیان‌های آموزش‌وپرورش را تبیین برنامه‌های اساسی در حوزه ابتدایی خوانده و تأکید کرد: مناطق و شهرستان‌ها در اجرای این طرح باید بر اساس شاخص‌های عملکردی شناسایی شوند. در این طرح در نظر داریم تا دانش‌آموزان بهتر از قبل عمل کنند و بیشتر از گذشته یاد بگیرند. معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در ارتقای شاخص‌های یادگیری، داشتن فرهنگ و انتظار بالای آموزشی بیشتر از برخورداری و ثروت تأثیرگذار است. اگر ارتقای کیفیت آموزشی به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود و مشارکت‌های برون‌سازمانی را جذب کنیم و از طرفی در مدرسه بتوانیم دیدگاه خانواده‌ها را تغییر دهیم، می‌توانیم به ایجاد شرایط یکسان یادگیری برای همه مناطق امیدوار باشیم. به گزارش ایرنا، طرح نصیب آموزش یکسان در ۲ گام برنامه ریزی شده است تا امکان شناسایی مشکلات آموزشی در مناطق مختلف کشور فراهم آید و سپس با راهکار مناسب اقدامات لازم برای حل یا کاهش آن مشکلات در استا نها فراهم آید. درهراستان ۲ منطقه که انظرامکانات و فضاهای آموزشی با مشکل مواجه هستند زیرپوشش این طرح قرار می گیرند.  برای سنجش نیازهای آموزشی درهرمنطقه از کشور شاخص هایی چون بهداشتی، تراکم دانش آموزی، فضا و تجهیزات آموزشی، کمبود نیروی انسانی، منابع مالی، مسائل فرهنگی و سطح سواد والدین در نظرگرفته شده است.  بخشنامه اجرایی شدن این طرح به استان ها ارسال شده تا اطلاعات مورد نیاز براساس بوم، جغرافیا و منطقه در نمونه برگ های مربوطه ثبت و جمع آوری شود.