چاپ کارت پی وی سیچاق کننده صورت و بدن فول فت کاملا …صندلی امفی تئاتر لوکس مدل R-640 …خوش بو کنندهای هوا

استفاده از دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها برای تقویت کادر آموزشی مدارس
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از وزارت علوم، منصور غلامی درباره جزییات نامه نگاری اخیر خود با مقام معظم رهبری در این خصوص افزود: تهیه و ارسال نامه خدمتِ رهبر معظم انقلاب با توجه به اهمیت آموزش و تربیت نیروی انسانی متعهد، توانمند و صالح برای وزارت آموزش و پرورش که هوشمندانه و عالمانه در فرمایش های اخیر معظم له در دیدار با مسئولین محترم آن وزارت و دانشگاه فرهنگیان مورد ابرام و تأکید بود؛ صورت گرفته است. وزیر علوم گفت: باور ما این است که دانشگاه فرهنگیان با هدف تربیت نیروی انسانی مبتنی بر آموزه های وحیانی و فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی، به منظور تامین نیروی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده است. وی  تصریح کرد: موضوع اصلی پیشنهاد شده در نامه، تاکید بر استفاده از مفاد ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان برای فعال تر کردن ظرفیت های موجود در تامین نیروی انسانی متخصص و متعهد، روزآمد و شایسته برای وزارت آموزش و پرورش است که این مهم می تواند در کنار نیروهایی که دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهیدرجایی برای این منظور تربیت می کنند، مورد توجه قرار گیرد. غلامی ادامه داد: دانشگاه‌های کشور در شرایط فعلی توانایی بالایی در تأمین نیروهای توانمند (به لحاظ علمی)، متعهد و دلسوز دارند.  وی گفت: در صورتی که این موضوع به شیوه ای جدی در دستور کار قرار گیرد، وزارت آموزش و پرورش می‌تواند علاوه بر پذیرش دانشجو معلم از سطح دیپلم، با هماهنگی این وزارت و با اتخاذ تدابیر لازم نسبت به گزینش نیروهایی که حداقل ۴ سال در دانشگاه های معتبر تحصیل کرده و شایستگی‌های علمی و اخلاقی لازم را از خود نشان داده‌اند اقدام کند. وزیر علوم پیشنهاد کرد: دانشگاه فرهنگیان با حرکت در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در تربیت معلم شایسته، در چارچوب مفاد ماده ۲۸ اساسنامه با برگزاری دوره‌های یک ساله یا بیشتر، شایستگی معلمی آنها را برای خدمت در آموزش و پرورش آماده کند.  غلامی درباره سایر ویژگی های مطرح شده در طرح پیشنهادی خود اظهار داشت: با اتخاذ این تدبیر می‌توان با تکیه بر ظرفیت‌های دانشگاهی موجود در کشور و دانش‌آموختگان شایسته‌ای که هم‌اکنون آمادگی خدمت دارند، ضمن تأمین نیروی انسانی کارآمد، هزینه‌ها و زمان مورد نیاز برای تربیت معلم و تأمین کادر وزارت آموزش و پرورش را کاهش داد. وی افزود: این امر می تواند ترغیب به تحصیل در رشته های علوم پایه را که بایسته ای مهم و مورد تأکید معظم له است؛ نیز در پی داشته باشد. وزیر علوم افزود: افزون بر این با این اقدام می‌توان بخش مهمی از مأموریت دانشگاه فرهنگیان را علاوه بر پذیرش دانشجو معلم از سطح دیپلم به سمت آموزش شایستگی‌های معلمی (در بدو ورود و ضمن خدمت) سوق داد.