سفارش ساخت انواع کانکس اداری لوکس …تولید و عرضه لباسکار و پوشاک صنعتی …واردات و فروش پلی آمیدتعمیر تلویزیون ال جی

نفرات برتر کنکور از رمز موفقیت خود می گویند
کنکور بزرگ‌ترین ماراتن ورود به دانشگاه‌های کشور امسال با تمامی چالش های کرونایی برگزار شد و آنرا به رزمایش و آزمونی برای ادامه روال عادی زندگی در شرایط کرونایی تبدیل کرد. اما این رقابت این‌بار متفاوت از دیگر دوره های قبل برای داوطلبان و والدین آنها با استرس و دغدغه همراه بود، گویی که راز سختی این غول خفته همچنان باقیست و با وجود کرونا پیچیده تر هم شد؛ بعد از اینکه امسال برای چندین بار به تعویق افتاد در نهایت ۲۹ مرداد تا اول شهریور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. مسئولان نیز با اندیشیدن تمهیدات بهداشتی و با همکاری خانواده ها و داوطلبان تجربه بزرگترین رویداد تجمعی بعد از شیوع کرونا را به بهترین شکل ممکن ثبت کردند و این ماراتن علمی با رقابت یک میلیون و ۳۸۴ هزار و ۳۳۲ داوطلب حاضر و غایب در کنکور سراسری برگزار شد و شب گذشته اسامی یک میلیون و ۱۲ هزار و ۶۳۲ نفر مجاز به انتخاب رشته اعلام و پایانی بر اضطراب و دل نگرانی های والدین بود. از میان ۳۰ نفر اول رشته های تجربی، ریاضی و انسانی در کنکور سراسری امسال، تعداد ۲۵ نفر پسر و ۵ نفر دختر هستند و برترین های کنکور هنر نیز در اختیار دختران و همچنین در گروه زبان نیز برتری با پسران است. تنوع شهرهای نفرات برتر هم از ویژگی های کنکور ۹۹ است. از میان ۴۰  نفر برتر تعداد ۱۱ نفر از تهران و ۳ نفر از اصفهان، ۲ نفر از ارومیه، ۲ نفر از گرگان، ۲ نفر از لاهیجان، ۲ نفر مشهد در میان برترین ها بوده اند. همچنین شهرهای اردبیل، آمل، بابل، تبریز، خمینی شهر، دلیجان، دماوند، زابل، ساری، سبزوار، شمیرانات، شهرضا، شیراز، فردوس، قائنات، قزوین، کرج و یزد هر کدام یک نفر در میان برترین های کنکور ۹۹ داشته اند. خبرنگاران ایرنا در سراسر کشور با برخی از نفرات برتر این ماراتن علمی در مورد تجربیات این برگزیده ها به بحث و گفت و گو پرداخته اند که در ذیل می آید: رتبه ۷ کنکور ریاضی: هدفم بر کرونا غالب شد رتبه هفتم کنکور علوم ریاضی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بیرجند در مورد تجربیات خود در این ماراتن گفت: هدفم برای آینده تحصیلی بر کرونا غالب شد و نتیجه رضایت‌بخش در کنکور ۹۹ گرفتم. محمد مولوی سرند افزود: کنکور امسال همزمان با شیوع ویروس کرونا شد که بسیاری از داوطلبان را با مشکل مواجه کرد اما هدفی که برای آینده داشتم باعث شد تا مقدار زیادی استرس ناشی از این بیماری را مدیریت کنم. وی ادامه داد: خانواده نقش مهمی در کاهش استرس و فراهم کردن آرامش لازم برای درس خواندنم داشتند. وی با بیان اینکه روزانه از ۶ تا ۱۰ ساعت برای درس خواندنم برنامه‌ریزی کردم تصریح کرد: تلاش معلمانم در این مدت برای ارتقای سطح تحصیلم قابل تقدیر است. وی یادآور شد: در مدارس دولتی تحصیل کردم و اعتقاد دارم اگر هدف مشخص باشد در همین مدارس هم می‌توان موفق بود. مولوی سرند اظهار داشت: رشته های کامپیوتر، مکانیک و برق را برای آموزش عالی در نظر دارم و امیدوارم با استفاده از مشاوران بتوانم در دانشگاه شریف پذیرفته شوم. وی با بیان اینکه در کلاس‌های کنکور شرکت نکرده‌ام افزود: آزمون‌های آزمایشی نقش مهمی در تست‌زدن برایم داشت. https://www.irna.ir/news/۸۴۰۴۷۰۶۵/ رتبه ۶ گروه انسانی: حضور در کلاس‌های کنکور تضمینی برای موفقیت نیست  دانش آموز ممتاز قزوینی و رتبه ۶ کنکور سراسری گروه علوم انسانی نیز در گفت و گو با  ایرنا افزود: حضور در کلاس‌های مختلف کنکور تضمینی برای موفقیت در این آزمون علمی و قبول شدن در رشته های دلخواه در دانشگاه نیست بلکه مطالعه منظم، مستمر و هدفمند در کنار آمادگی روحی و ذهنی بالا شرط موفقیت در این رخداد است. نازنین زهرا افشار با بیان اینکه با توجه به تلاش هایم انتظار رتبه برتر را داشتم، افزود: از هیچ کلاس کنکوری استفاده نکردم و در طول دوران تحصیل با کمک معلمان و تمرکز بر روی کتاب‌های درسی موفق به نتیجه مطلوب شدم. این دارنده رتبه برتر کنکور سال ۹۹ گفت: مطالعه مستمر و منظم، حفظ آرامش روحی و روانی و جسمانی رمز موفقیت ام در کنکور سراسری بود و فعالیت‌های آموزشی خود را در شبکه‌های اجتماعی کاملا هدفمند و با برنامه‌ریزی دنبال می‌کردم. وی با بیان اینکه در کنار فعالیت‌های درسی به کارهای هنری خطاطی و خوشنویسی نیز می‌پردازم، اظهار داشت: در آزمون‌های آزمایشی برای ارزیابی سطح خود استفاده می‌کردم تا نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و برطرف کنم.  رتبه برتری کنکور علوم انسانی تصریح کرد: صرف مطالعه دوران کنکور در ۹ ماه تحصیلی منتهی به موفقیت نمی‌شود بلکه مطالعات باید هر سال به صورت مدون و هدفمند باشد چراکه اگر مطالعه سالیان گذشته موثر نباشد، مطالعه سال آخر ثمربخش نخواهد بود. افشار میانگین ساعات مطالعه خود در روزهای غیرمدرسه‌ را ۸ تا ۹ ساعت عنوان کرد و افزود: در روزهای مدرسه هم حدود پنج ساعت مطالعه داشته‌ام. https://www.irna.ir/news/۸۴۰۴۷۰۶۹ رتبه ۷ انسانی: استرس کرونا را با کنکور مهار کردم رتبه هفتم کنکور علوم انسانی از بیرجند نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: استرس کرونا را با کنکور مهار کردم و از تهدید فرصت ساختم. فاطمه برات نژاد افزود: کرونا تا حد زیادی در اوایل برنامه‌ریزی‌های درسی را به‌هم ریخت و بسیاری از داوطلبان را با مشکل مواجه کرد اما به طور حتم همکاری خانواده در این مدت بی‌تاثیر نبود. وی با بیان اینکه در هیچ کلاس آموزشی شرکت نکردم تصریح کرد: آزمون‌های مختلف را برای تقویت دروس شرکت کردم اما تکیه بر توانایی خودم داشتم. برات نژاد اظهار داشت: کنکور سال‌های قبل موقعیت خوبی را برای آزمودن ایجاد می‌کرد که این آزمون ها را با لباس رسمی در خانه به کمک خانواده برگزار می‌کردم. وی در ادامه با بیان اینکه به فکر رشته‌ای تاپ در دانشگاهی به‌نام در کشور هستم افزود: امیدوارم بتوانم در مسیر تحصیل در آموزش عالی هم همواره درخشان باشم. فاطمه برات‌نژاد از شهرستان قاینات استان خراسان جنوبی در کنکور سراسری ۹۹ رتبه هفتم کنکور انسانی را کسب کرد. https://www.irna.ir/news/۸۴۰۴۶۹۴۶ رتبه ۸ تجربی: رمز موفقیت پیروزی اراده بر خواست‌های آنی است دانش‌آموز شیرازی رتبه هشتم کنکور تجربی رمز موفقیت خود را پیروزی اراده بر خواست‌های آنی عنوان و بر نقش خانواده و معلمان و نیز واقع‌بینی در رسیدن به عملکرد برتر در این آزمون تاکید کرد. علی چیت‌ساز که دانش‌آموز دبیرستان استعدادهای درخشان شهید دستغیب۱ ناحیه دو شیراز است، در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا آزمون کنکور سال جاری را در مقایسه با سال‌های گذشته بسیار دشوارتر توصیف کرد و گفت: کنکور امسال سوال‌های جدیدتر، تنوع‌ بیشتر و ایده های نوتری داشت و البته با تاخیر هم برگزار شد. او با اشاره به اینکه ادامه‌دار شدن روند کنکور به دلیل شیوع کرونا نیازمند تدبیر برای جلوگیری از فرسایش روانی دانش‌آموزان بوده است، افزود: برای جلوگیری از غالب‌شدن دلشوره کنکور، ساعت مطالعه‌ام را کاهش دادم و خود را به کارهای متنوع‌تری مشغول کردم؛ برای مثال به برخی فعالیت‌ها پرداختم که تمایل داشتم بعد از کنکور انجام دهم که باعث شد روحیه‌ام حفظ شود؛ ضمن اینکه پدر و مادرم هم در این روند تاثیرگذار بودند. دانش‌آموز برتر استان فارس با اشاره به اینکه دو سال برای کنکور درس خوانده است، اظهار داشت: درمقایسه با اکثر پشت کنکوری‌ها اراده بیشتری داشتم و بسیاری از نیازهای کوتاه‌مدت خود را برای رسیدن به خواسته‌های بلندمدتم قربانی کردم؛ چراکه از این بازه دو ساله که از کلاس یازدهم آغاز شد می‌توانستم به‌گونه‌ای دیگر بهره ببرم، مثلا به تفریح بپردازم؛ اما دو سال صبر کردم تا دستکم بتوانم هم‌اکنون سود بیشتری ببرم که خود حاصل اراده است. چیت‌ساز ابراز داشت: در آزمون آزمایشی شرکت می‌کردم که ۹۰درصد دانش آموزان در آن شرکت می کنند و تنها کلاسی که برای کنکور رفتم ادبیات بود. وی با بیان اینکه انتظار این رتبه را داشتم، افزود: کارنامه چند تن از کنکوری‌ها را دیده بودم و وضعیت خودم را با آن‌ها مقایسه می‌کردم، پیش‌بینی نمی‌کردم که این رتبه را کسب کنم، هرچند انتظارم از خود کسب رتبه ۵ تا ۱۰ کنکور بود که محقق شد؛ البته دیگران رتبه‌های بهتری برای من تصور می‌کردند اما دید خودم واقع‌بینانه‌تر بود. https://www.irna.ir/news/۸۴۰۴۶۸۹۱ برنامه‌ریزی و مطالعه مستمر رمز موفقیت رتبه ۶ کنکور ریاضی کسرا ملیحی دانش آموز ساروی که رتبه ۶ کنکور سراسری سال جاری را در رشته ریاضی کسب کرد، برنامه‌ریزی دقیق قبلی و پیروی از آن در کنار مطالعه مستمر و ناامید نشدن با وجود تغییر چند باره زمان برگزاری آزمون سراسری را مهم‌ترین علت موفقیتش در کسب چنین رتبه‌ای ارزیابی کرد. این دانش آموز مازندرانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که برنامه ریزی و مطالعه برای شرکت در آزمون سراسری را از اواخر بهمن ماه سال گذشته شروع کرد و تقریبا از اسفند ماه هم وارد فاز جدی شد. وی توضیح داد : روزانه حدود ۹ تا ۱۰ ساعت مطالعه می کردم و برای همه مطالعاتم نیز برنامه ریزی از پیش تعیین شده داشتم.   ملیحی مهم ترین مشکلش تا روز آزمون سراسری را تغییر چند باره زمان برگزاری آن اعلام کرد و گفت : طولانی شدن زمان برگزاری آزمون کنکور به دلیل شیوع ویروس کرونا، بزرگ ترین ضربه ای بود که به من و خانواده وارد شد. وی افزود : تاخیر در آزمون، برنامه ریزی هایم را تحت تاثیر قرار می داد و سبب می شد تا دوباره برنامه ریزی کنم، ضمن این که گاهی برایم ناامید کننده می شد، اگر چه در همه این لحظات خانواده در کنارم بودند و حمایتم می کردند. این دانش آموز نخبه مازندرانی گفت : واقعیت این است که تمدید و تاخیر زمان کنکور برای همه طاقت فرسا شده بود، ولی این وضعیت برای کسانی که برنامه ریزی دقیق داشتند و حتی توان و نیروی ذهنی و جسمی اشان را هم در برنامه ریزی ها مورد توجه قرار داده بودند، طاقت فرسا تر بود. وی در باره چگونگی فائق آمدن بر اضطراب و فشارهای ناشی از تاخیر و تمدید زمان آزمون سراسری هم توضیح داد : برنامه ریزی درسی من وقتی به شیوع کرونا برخورد کرد، با آن تلفیق شد. یعنی تلاش کردم تا از کرونا فرصتی برای مطالعه بیشتر بسازم. به عبارتی تنها راه جلوگیری از آسیب کرونا برای من مطالعه بیشتر، برنامه ریزی دقیق تر و تداوم تلاش برای صرف همه انرژی ام در جهت دستیابی به موفقیت در کنکور بود.  به همین دلیل هم مطالعه برای کنکور تبدیل به اصلی ترین مشغله زندگیم شد.  این کار باعث شد تا از بسیاری از مسائل روزمره و اجتماعی برای مدت طولانی تری دور باشم. https://www.irna.ir/news/۸۴۰۴۷۰۸۶ شوک شیرین کسب رتبه ۱۰ رشته تجربی برای دانش آموز بابلی  محمدمهدی قلی‌زاده ، دانش‌آموز بابلی که رتبه ۱۰ رشته علوم تجربی را در کنکور سال جاری کسب کرد ، از آن به عنوان " شوک شیرین " یاد می‌کند که انتظارش را نداشت و اکنون با این رتبه شیرین به فکر تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه تهران است. قلی‌زاده متولد سوم دی ماه سال ۱۳۸۰ است . او دوره متوسطه اول و دوم را در مدرسه استعدادهای درخشان شهید بهشتی بابل تحصیل کرده است و اکنون نیز به همراه خانواده اش ساکن شهرستان بابلسر می باشد . این دانش آموز نخبه که به خاطر تحصیل در مدرسه تیزهوشان بابل ، نامش هنگام اعلام رتبه برتر " دانش آموز بابلی " ذکر شده به خبرنگار ایرنا گفت : کرونا کنکور امسال را بسیار متفاوت‌تر از سال‌های قبل کرده بود و مهم ترین تفاوتش هم سئوالات سختش بود که باعث غافلگیری همه شده بود. وی افزود : هر چند در بعضی از دروس بالای ۹۰ درصد به تست های کنکور پاسخ صحیح دادم ، اما در درس ریاضی ۷۸ درصد و شیمی ۷۰ درصد نمره کسب کردم. قلی زاده گفت : شاید برای برخی از افراد که تجربه آزمون سراسری در سال های گذشته را دارند و با درصدهای دانش آموزان رتبه برتر آشنا هستند ، دستیابی به رتبه ۱۰ آن هم با این درصدهایی که من در درس ریاضی و شیمی داشتم ، غیرقابل باور باشد ، ولی ظاهرا پیچیدگی سئوالات بر تمامی دانش آموزان اثرگذار بود چنان که برای خودم هم کسب این رتبه متصور نبود. وی افزود : این وضعیت نشان از آن دارد که بسیاری از دانش آموزان خوب و تیزهوش نتوانستند از پس سئوالات بسیار سخت و پیچیده کنکور امسال بربیایند و به همین دلیل هم من با این درصد ها توانستم رتبه ۱۰ را کسب کنم . دانش آموز نخبه مدرسه تیزهوشان بابل گفت :  سئوالات کنکور امسال یا بسیار سخت و یا اینکه به اندازه‌ای پیچیده بود که برای حل آن به زمان زیادی نیاز داشتیم و داوطلبان وقت کم آوردند. https://www.irna.ir/news/84047294 دانش آموز ارومیه ای: بدون کلاس کنکور، رتبه نخست رشته علوم انسانی را کسب کردم رتبه نخست رشته علوم انسانی کنکور امسال با بیان اینکه همراهی موثر خانواده و حمایت آنان در کنار اعتماد به نفس درست، مهمترین عامل موفقیت من در کنکور سراسری امسال بود، گفت: بدون حضور در کلاس کنکور، این رتبه را به دست آورده ام. مهدی محمدی تمر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دوران کرونایی دوران بسیار سختی برای دانش‌آموزان کنکوری بود و نگرانی بسیاری از بابت نتایج کنکور داشتم. وی ادامه داد: توکل به خدا و داشتن اعتماد به نفس، در کنار تشویق خانواده و تمامی معلمان که از کلاس دهم تا دوازدهم مشوق و همراهم بودند، نقش مهمی در موفقیت های کسب شده داشت. رتبه نخست رشته علوم انسانی کنکور امسال ادامه داد: کتاب درسی و در کنار آن استفاده از راهنمایی دبیران بهترین یاریگر دانش آموزان کنکوری است و لازم است تا آنان تسلط کاملی بر کتابهای درسی خود داشته باشند. وی اضافه کرد: فکر کردن به رتبه خوب و داشتن هدف یکی از گام های مهم اولیه در مسیر موفقیت است و دانش آموزان باید به توانایی های خودشان اعتماد داشته باشند. محمدی تمر با اشاره به اینکه سخت کوشی لازمه موفقیت است، افزود: میانگین مطالعه ای که در روز انجام دادم، هشت ساعت بوده ولی تمرکز داشتن برمطالب بسیار موثر بود. https://www.irna.ir/news/۸۴۰۴۶۹۵۱ به گزارش ایرنا، در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ابوالفضل حاجی محمد حسین کاشی از تهران، ایلیا هاشمی راد از تهران، علی انصاری از مشهد، آرمین ثقفیان از اصفهان، سروش شرافت بفروئی از یزد، ملیحی کسری از ساری، محمد مولوی سرند از فردوس، مهرداد میلانلو از لاهیجان، محمد مهدی حیدری نسب از زابل و مهدی سعادت بخت از تهران به ترتیب رتبه های یکم تا ۱۰ را کسب کردند. برپایه این گزارش در گروه آزمایشی علوم تجربی نیز سید امیر سید شنوا از اردبیل، رامین آزادی از تهران، محمد تیموری ماسوله از گرگان، سپهر اسلامی از تهران، علی مولائی از ارومیه، شهریار سلمانی از گرگان، سارا احمدی از تهران، علی چیت ساز از شیراز، مهراب شادی دیزناب از تبریز و  محمد مهدی قلی زاده از بابل به ترتیب ده نفر نخست این رشته شدند. همچنین در گروه آزمایشی علوم انسانی مهدی محمد ثمر از ارومیه، علیرضا چابیان از آمل، مریم اکبری سریزدی از کرج، محسن سیاه مرد از خمینی شهر، حسین تندرو از تهران، نازنین زهرا افشار از قزوین، مهدی ضیائی آذرخورانی از شهرضا، فاطمه برات نژاد از قائنات و محمد قاسمی از مشهد ده رتبه نخست کنکور در این رشته تحصیلی را بدست آوردند. گروه آزمایشی هنر  روژینا آزادی از تهران، حانیه منصوری نهجیری از اصفهان، سارینا خلیلی از تهران، کیانا خزچین از تهران و مینا معیری از تهران عناوین اول تا پنجم این گروه آزمایشی را کسب کردند. براساس این گزارش کیان بهادری از شمیرانات، مهساسادات موسوی مهر از دماوند، انیتا محمدی از اصفهان، رضا ابراهیمی از سبزوار و  صدرا فدائی از لاهیجان به ترتیب در گروه آزمایشی زبان به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند. آزمون سراسری  ۹۹ در پی شیوع بیماری کرونا از بیست و نهم  مرداد تا یکم شهریور ماه پس از یک وقفه یک ماهه برگزار شد.