شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ / /
حرفه دهه هفتادیها و هشتادیها
تهران- ایرنا- اگر چرخی در فضای اینستاگرام، کانالهای تلگرامی و سایر شبکههای فعال در فضای مجازی بزنید، میبینید مشاغلی ایجاد شده که کاملاً بهصورت فردی اداره میشود. نمونه این مشاغل، تبلیغات از سوی برخی مردم عادی هست که توانستند به قول معروف برای خود ممبر یا فالوور(افرادی که صفحه یا کانال افراد مورد علاقه خود را دنبال میکنند) بخرند یا بواسطه محتوایی که میگذارند، جذب کنند، اینها سلبریتیها نیستند.
استقلال فوتبال اسرائیل اصفهان ایران رژیم صهیونیستی پرسپولیس عملیات وعده صادق فلسطین سیل حمله ایران به اسرائیل لیگ قهرمانان اروپا