شارژ کارتریج در محلانجام کلیه خدمات معماری در دفتر …تعمیر کولر گازی،سرویس کولر گازی،نصب …چراغ سر ردیف صندلی سینمایی mcr

تشکیل انجمن‌های علمی اخلاق در دانشگاه‌ها تقلب را کاهش می‌دهد
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش، هادی خانیکی روز پنجشنبه در دومین روز از اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید۱۹ در دانشگاه شریف در خصوص موضوع کرونا آموزش برخط و غیبت اجتماعی در دانشگاه اظهار داشت: گفت و گو افراد فرهیخته در دانشگاه به خاطر شرایط کرونا بسیار دشوار شده است و نیاز است دانشجویان و اساتید گروه های مشترک تشکیل دهند و گفت و گو کنند که دانشگاه ها در ایام کرونا در قبال جامعه و دولت و نهادها چه کاری می توانند انجام دهند. وی ادامه داد:  ضرورت دارد نهادهای علم و انجمن های علمی با تشکیل ائتلاف هایی به بالا بردن آگاهی و انتقال علم و داوری اجتماعی کمک کنند. دانشگاه نیز مانند سایر نهادها با ویروس ناشناخته ای رو به رو شد که دارای تهدیدها و فرصت‌های همه جانبه است. به عنوان مثال ما با مسئله تقلب و کپی کاری رو به رو هستیم و به نوعی این موضوعات تهدیدات آموزش مجازی است. عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: در هر پدیده فناورانه ابتدا در جوامع در حال گذار بیشتر جنبه های تهدید آمیز آن به چشم می خورد تا جنبه های مثبت و در حال حاضر تهدیدی که نظام اجرایی، پژوهشی و تحصیلی را تهدید می کند هزینه های جدی و جدیدی را دارد. خانیکی اظهار داشت: نیاز است دانشگاه را در وضعیت کرونایی و پس از آن مورد مطالعه قرار دهیم و تجارب جهانی را دنبال کنیم و برای بررسی نباید تنها به سراغ دانشجویان برویم و نیاز است تمام کنشگران دانشگاهی بررسی شوند. وی ادامه داد: نکته مهم دیگر اینکه مسئله فعالیت نهاد دانشگاه در شرایط کرونا در هم تنیده و پر شتاب است و نمیتوان با مطالعات ارام دنبال کرد و این مسئله باید با درهم‌تنیدگی و شتاب لحاظ شود. همچنین ما ناگزیر هستیم ‌وضعیت آموزش مجازی و رخدادهای موثر را در سطوح رفتارها دنبال کنیم و تغییر رفتارها درحد نظر سنجی های ادواری دنبال نشود و محققان این وضعیت پیش آمده را موضوع مطالعه دانشگاهی قرار دهند. تغییرات مراودات اجتماعی رصد شود خانیکی در ادامه اظهار داشت: نیاز است تغییر ساختاری که در مراودات اجتماعی پیش آمده، حذف حضور فیزیکی، جایگزین شدن دیجیتال، حوزه روانشناسی و روانپزشکی و انتقال مسائل روانی رصد شود. سیطره نیل به احیا مراودات حضوری و نیل به دیده شدن به اجبار مورد غفلت قرار گرفته و مسئله مهم است. وی ادامه داد: تغییر روند فعالیت های فرهنگی نیز موضوع مهم دیگری در دانشگاه ها است که این کار نیاز به اقدام جدی دارد همچنین  توجه به سمت روشن و مفید فناوری ها نیز اهمیت دارد زیرا ‌توانایی و خلاقیت افراد تغییر شکل پیدا کرده است. خانیکی تصریح کرد: نیاز است روندهای هم‌بسته ساز در جامعه احیا و از روند گسسته ساز جلوگیری شود زیرا گسسته سازی در جامعه باعث گسترش خشونت و اسیب های روانی مثل خودکشی می شود. همچنین افزایش جمع های اکادمیک‌ و دانشجویی و همبستگی باعث کمتر شدن آسیب روانی می شود و این سیر تغییر در زیست اجتماعی و اخلاقی و روانی را موضوعی برای اندیشیدن است. به گزارش ایرنا، نخستین کنگره ملی دانشگاه و کووید ۱۹ از صبح چهارشنبه اول بهمن ماه با حضور معاون وزیر علوم و ریس سازمان امور دانشجویان در دانشگاه صنعتی شریف کلید خورد. مراسم افتتاح اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید – ۱۹ با سخنرانی مجتبی صدیقی، رییس سازمان امور دانشجویان، رییس  دانشگاه تهران و معاون دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد. مجید صفاری نیا، سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، منصوره السادات صادقی، ریس کنگره ملی دانشگاه و کووید ۱۹ و حمید یعقوبی دبیر علمی این کنگره، از دیگر سخنرانان برنامه های روز نخست بودند. همچنین در ادامه آیین افتتاحیه، گویا ریس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت، نظرات و یافته های علمی را در خصوص کووید ۱۹ بیان می کند. در این همایش ۲ روزه ۶ نشست تخصصی، خدمات مشاوره و مددکاری دانشگاهها در دوران کرونا، خدمات بهداشتی و پیشگیری از کرونا در دانشگاهها، چالش های آموزش مجازی از منظر دانشجویان و اساتید در دوران کرونا، ابعاد روان شناختی خانواده دانشجو در دوران کرونا، ابعاد جامعه شناختی و فرهنگی دانشجویان در ایام کرونا واموزش مجازی دانشجو در دوران کرونا و پسا کرونا برگزار شد. لازم به ذکر است اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید – ۱۹ با هدف بررسی تاثیرات و پیامدهای بیماری کرونا بر دانشجویان و جامعه دانشگاهی، اول و دوم بهمن ماه به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف و به صورت مجازی برگزار شد.