جمعه / ۲۱ دی / ۱۴۰۳ - 10 January, 2025
 خبرگزاری ایرنا / ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

تبلیغات محیطی؛ ابزاری برای انتقال پیام به مخاطبان، معضلی در انضباط شهری

تبلیغات محیطی؛ ابزاری برای انتقال پیام به مخاطبان، معضلی در انضباط شهری
تبریز - ایرنا - تبلیغات محیطی یا درون‌شهری که در شهرها به ویژه کلانشهرها به صورت گسترده رواج یافته است و روز به روز بر تعداد ابزارهای تبلیغاتی در سطح شهرها افزوده می‌شود به پدیده‌ای تبدیل شده که برخی آن را معضلی بصری و روانی برای شهروندان و انضباط شهری می‌دانند و برخی نیز وجود این ابزارها را ضرورتی برای انتقال پیام به شهروندان و مخاطبان قلمداد می‌کنند.