سه شنبه / ۲۴ تیر / ۱۴۰۴ - 15 July, 2025
 خبرگزاری ایرنا / ۱۲ ساعت قبل

رسانه سلاح مدیریت افکار عمومی در جنگ ۱۲ روزه

رسانه سلاح مدیریت افکار عمومی در جنگ ۱۲ روزه
تهران- ایرنا- پژوهشگر رسانه و مدس دانشگاه با اشاره به تجربه رسانه‌ای ایران در دوران ۱۲ روز جنگ تحمیلی، گفت: رسانه در جنگ‌های نوین نه تنها ابزار اطلاع رسانی بلکه سلاحی برای مدیریت افکار عمومی محسوب می‌شود و از منظر رسانه در این برهه زمانی، جنگ ادراکی تا نبرد روایت‌ها در جریان بود.