پنجشنبه / ۱۸ بهمن / ۱۴۰۳ - 6 February, 2025
 خبرگزاری ایرنا / ۱۴۰۳/۱۰/۱۶

تاثیر رسانه بر آدم، اثر خراسان رضوی در جشنواره فیلم فجر+ فیلم

تاثیر رسانه بر آدم، اثر خراسان رضوی در جشنواره فیلم فجر+ فیلم
مشهد-ایرنا- سازنده اثر «تفنگ چخوف» فیلم کوتاه راه یافته از خراسان رضوی به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، اثر خود را هشت دقیقه داستان فانتزی مبتنی بر نظریه «فرا واقعیت» می داند که تاثیر رسانه بر آدم را نشان می‌دهد.