یکشنبه / ۲۱ بهمن / ۱۴۰۳ - 9 February, 2025
 خبرگزاری ایرنا / ۱۴۰۳/۰۷/۱۹

چگونگی شکل‌گیری انحصار در بازارهای دیجیتال و آثار مخرب آن برای مصرف‌کنندگان

چگونگی شکل‌گیری انحصار در بازارهای دیجیتال و آثار مخرب آن برای مصرف‌کنندگان
‌تهران- ایرنابازار- در یک بازار رقابتی، کسب‌وکارها به‌ دلیل نگرانی کمترشدن سهم خود و افزایش سهم رقبا، دائم در تکاپو هستند تا با نوآوری‌های مختلف، قیمت، کیفیت و تنوع محصولات را بهبود ببخشند؛ شرایطی که ما به‌ عنوان مشتریان برنده آن هستیم. رفتارهای ضدرقابتی و شکل‌گیری انحصار در بازارهای مختلف وجود دارد، اما این موضوع در بازارهای دیجیتال و پلتفرمی رنگ‌وبوی متفاوتی دارد.