جمعه / ۲۱ دی / ۱۴۰۳ - 10 January, 2025
 خبرگزاری ایرنا / ۱۴۰۳/۰۶/۰۶

اولویت خدمت‌رسانی مدیران و کارکنان باید رضایتمندی ارباب رجوع باشد

اولویت خدمت‌رسانی مدیران و کارکنان باید رضایتمندی ارباب رجوع باشد
زابل - ایرنا - سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل با تأکید بر تکریم ارباب رجوع گفت: اولویت خدمت‌رسانی مدیران و کارکنان ادارات باید رضایتمندی ارباب رجوع باشد و در این راستا از عملکردهای عالی در خصوص خدمت‌رسانی به مردم تقدیر می‌شود.