دوشنبه / ۲۲ بهمن / ۱۴۰۳ - 10 February, 2025
 خبرگزاری ایرنا / ۲۰ ساعت قبل

تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به موقع مطالبات شهروندان باید در چابهار نهادینه شود

تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به موقع مطالبات شهروندان باید در چابهار نهادینه شود
چابهار - ایرنا - سرپرست معاونت استانداری سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه چابهار گفت: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به موقع مطالبات شهروندان باید در بین اعضای شورای اداری و همکاران فرمانداری نهادینه و به یک فرهنگ و اولویت کاری تبدیل شود تا رضایتمندی مردم، حل مشکلات و در نهایت توسعه و رونق آبادانی را شاهد باشیم.