یکشنبه / ۱۶ دی / ۱۴۰۳ - 5 January, 2025
 خبرگزاری ایرنا / ۱۴۰۳/۰۹/۱۹

جای خالی برندسازی و تنوع محصولات در فرآوری زیتون طارم

جای خالی برندسازی و تنوع محصولات در فرآوری زیتون طارم
زنجان - ایرنا - وجود تقاضای روزافزون برای محصولات فرآوری شده زیتون در بازارهای داخلی و صادراتی، سرمایه‌گذاری در زمینه احداث واحدهای فرآوری زیتون را دارای توجیه اقتصادی مناسبی کرده است ولی این زمینه جای کار زیادی دارد و عمده زیتون تولیدی در طارم به عنوان قطب تولید این محصول در کشور، با خام فروشی از منطقه خارج می‌شود.