یکشنبه / ۲۹ تیر / ۱۴۰۴ - 20 July, 2025
 خبرگزاری ایرنا / ۱۴۰۳/۱۱/۰۱

اثربخشی تدریس در مدارس با یادگیری مشارکتی

اثربخشی تدریس در مدارس با یادگیری مشارکتی
زنجان - ایرنا - معلم برتر رویداد «الف تا» (الگوهای برتر تدریس) ‌گفت: استفاده از روش‌هایی که تمرکز عمده آنها بر انتقال یک‌طرفه اطلاعات از معلم به دانش‌آموز است معمولا فضای کمی برای تعامل و تبادل نظر باقی می‌گذارد و ممکن است انگیزه دانش‌آموزان را کاهش دهد درحالیکه با یادگیری مشارکتی می‌توان این قبیل مشکلات را کاهش داد.