جمعه / ۲۱ دی / ۱۴۰۳ - 10 January, 2025
 خبرگزاری ایرنا / ۱۴۰۳/۰۸/۱۵

به‌خاطر یک کلیک بیشتر  

به‌خاطر یک کلیک بیشتر  
 یزد - ایرنا - در عصری حاضر روزانه پیام‌ها یا محتواهایی که افراد با اهداف خاصی تهیه و تدارک می‌بینند را مصرف می‌کنیم، مهم نیست این پیام‌ها را چگونه طبقه بندی و در چه دسته‌ای قرار دهیم، مهم این است که بدون هدف هیچ پیامی را نمی‌توان متصور شد و همه آنها را در معرض دید ما قرار می‌دهند تا مقصود تهیه‌کنندگان آنها را تامین کنند.