شیراز - ایرنا- شیراز، شهری که روزگاری به خیابانهای عریض و آسفالتشدهاش میبالید، این روزها شاهد موجی از تخریب معابر و جایگزینی آسفالت با سنگفرش است؛ طرحی که از گذر حافظیه آغاز شد و اکنون به خیابانهای مختلف رسیده؛ درحالی که مدیریت شهری از زیباسازی و توسعه گردشگری میگوید، شهروندان از هزینههای سنگین، خسارت به خودروها و چرایی تخریب آسفالتهای قابل استفاده گلایه دارند.