اهواز - ایرنا - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز از کاهش هشت هزار و ۶۱۱ کیلوگرم اضافهوزن و چاقی در میان جوانان و میانسالان تحت پوشش در استان خوزستان خبر داد و این موفقیت را حاصل آموزش مستمر، مشاوره تغذیه، اصلاح الگوی غذایی و افزایش فعالیت بدنی عنوان کرد.