یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۵ ساعت قبل

نقض مجدد آتش‌بس/ارتش آمریکا حملات بیشتر به ایران را تایید کرد

 نقض مجدد آتش‌بس/ارتش آمریکا حملات بیشتر به ایران را تایید کرد
نیویورک - ایرنا - ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی در منطقه خاورمیانه (سنتکام) بار دیگر تجاوز به ایران و نقض آتش بس را تایید و اعلام کرد که نیروهایش حملات بیشتری به ایران انجام دادند.