کرمان - ایرنا - ۲ بانوی ورزشکار کاراتهکای کرمانی عضو تیم ملی ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا به میزبانی شهر بالی کشور اندونزی درحالی شنبهشب وارد فرودگاه بینالمللی کرمان شدند که مورد استقبال پرشور مردم و جمعی از مسئولان، قهرمانان و جامعه ورزش این استان قرار گرفتند.