تهران- ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه پایداری برق شرط ارتقای کیفیت خدمات ارتباطی است، خواستار تفاهم با وزارت نیرو برای خارج شدن سایتهای ارتباطی از اولویت قطع برق شد و تأکید کرد خرید سرویس برق نتایج مطلوبی نداشته و تأمین باتری شبکه باید با سرعت بیشتری دنبال شود.