تهران -ایرنا - مدیر کل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با هشدار نسبت به افزایش خطر گرمازدگی در روزهای گرم سال، بر مصرف مداوم آب، تأمین الکترولیتهای بدن، استفاده از میوهها و سبزیجات آبدار و پرهیز از حضور طولانی مدت در معرض نور مستقیم خورشید تأکید کرد و گفت: در صورت بروز علائم گرمازدگی باید بدون تأخیر با اورژانس تماس گرفته شود.