شیراز- ایرنا- صنعت گردشگری سلامت ایران در آستانه یک تغییر راهبردی بزرگ قرار دارد؛ فعالان این حوزه در اتاق بازرگانی فارس گردهم آمدند تا با نقد نگاههای سنتی، مسیر گذار از «جذب صرف بیمار» به «سرمایهگذاری مشترک و ارائه خدمات تخصصی در مبدأ» را ترسیم کنند و برای چالشهای پیش رو، از جمله تهدید از دست دادن بازارهای منطقهای، راهکاری بیندیشند.