دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۳ ساعت قبل

افزایش بیماری‌های گوارشی در روزهای گرم؛ رعایت بهداشت غذایی جدی گرفته شود

 افزایش بیماری‌های گوارشی در روزهای گرم؛ رعایت بهداشت غذایی جدی گرفته شود
قزوین - ایرنا - پزشک مرکز خدمات جامع سلامت روستایی قزوین با هشدار نسبت به افزایش بیماری‌های گوارشی در روزهای گرم سال، گفت: بالا رفتن دمای هوا شرایط رشد میکروب‌ها در مواد غذایی را فراهم می‌کند و در صورت بی‌توجهی به اصول بهداشتی، احتمال بروز مسمومیت‌های غذایی و بیماری‌های گوارشی افزایش می‌یابد.