دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۳ ساعت قبل

«سونرژی» در مدارس هرمزگان؛ آموزش مدیریت مصرف آب از کلاس درس تا خانه

 «سونرژی» در مدارس هرمزگان؛ آموزش مدیریت مصرف آب از کلاس درس تا خانه
بندرعباس - ایرنا - تفاهم‌نامه همکاری میان آموزش و پرورش و شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با هدف اجرای طرح آموزشی «سونرژی» در مدارس استان امضا شد؛ طرحی نوآورانه که می‌کوشد با بهره‌گیری از ابزارهای نوین آموزشی و مشارکت دانش‌آموزان، فرهنگ مصرف بهینه آب را در نسل جدید نهادینه کند و آنان را به «سفیران صرفه‌جویی» در شرایط کم‌آبی استان بدل سازد.