تهران - ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفتوگویی مفصل با ایرنا در مورد وضعیت حمل و نقل عمومی پایتخت با اشاره به اینکه ما خط مترو داریم اما واگن نداریم و رایگان سازی راهحل نیست، به تشریح چالش کمبود واگن، افزایش زمان انتظار قطارها و تأثیر آن بر استفاده شهروندان از مترو پرداخت.