یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۱ ساعت قبل

فرماندار تربت‌حیدریه: برق ادارات پرمصرف قطع می‌شود+فیلم

 فرماندار تربت‌حیدریه: برق ادارات پرمصرف قطع می‌شود+فیلم
تربت‌حیدریه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه با تأکید بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف انرژی در اداره‌های دولتی گفت: از چند روز آینده بازدیدهای نظارتی از ادارات آغاز و برق اداره‌های پرمصرف همانجا قطع می‌شود.