فرماندار تربتحیدریه: برق ادارات پرمصرف قطع میشود+فیلم
تربتحیدریه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه تربتحیدریه با تأکید بر لزوم صرفهجویی در مصرف انرژی در ادارههای دولتی گفت: از چند روز آینده بازدیدهای نظارتی از ادارات آغاز و برق ادارههای پرمصرف همانجا قطع میشود.