پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۱ ساعت قبل

بازیافت ۱۱.۵ میلیون کیلووات ساعت برق در ایلام

 بازیافت ۱۱.۵ میلیون کیلووات ساعت برق در ایلام
ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام از بازپس‌گیری ۱۱.۵ میلیون کیلووات ساعت برق در قالب طرح ملی «مهتاب» در استان خبر داد و تأکید کرد که این حجم از انرژی با برچیدن انشعاب‌های غیرمجاز و اصلاح شبکه در ساعت‌های اوج بار به دست آمده است.