اسلامآباد - ایرنا - نخستوزیر پاکستان با اشاره به پیشرفت مذاکرات در چارچوب تفاهمنامه اسلامآباد در سوئیس و توافق بر سر نقشه راه ۶۰ روزه، این روند را مثبت و سازنده توصیف کرد و ضمن قدردانی از نقش جمهوری اسلامی ایران در این گفتوگوها، بر ادامه مسیر دیپلماسی برای دستیابی به توافق نهایی تأکید کرد