کیش - ایرنا - نماینده مردم بندرلنگه، بستک، پارسیان و غرب استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، اجرای طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد کیش و قشم در سطح استان هرمزگان را تحقق یکی از مطالبات دیرین مردم این استان عنوان کرد و خواستار تسری محدوده جغرافیایی اجرای طرح به استانهای همجوار شد.