ارومیه- ایرنا- رییس جمهور با تاکید بر افزایش اختیارات استانداران، گفت: دامنه اختیارات استانداران به گونهای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس جمهور استان» محسوب میشوند و میتوانند برای رفع مشکلات و پیشبرد امور مناطق تحت مدیریت خود، با اختیارات بیشتری تصمیمگیری و اقدام کنند.