یزد - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به افزایش مصرف آب در روزهای گرم سال گفت: مصرف روزانه آب شرب شهر یزد درچند روز گذشته به علت گرمای هوا به سه هزار و ۲۰۰ لیتر بر ثانیه رسید که پیش بینی می شود طی روزهای آینده به سه هزار و ۵۰۰ لیتر بر ثانیه برسد، از این رو همراهی مردم در مدیریت مصرف و صرفهجویی بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد.