یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۵ ساعت قبل

داخلی‌سازی واگن‌های مترو به ۵۰ درصد رسید

 داخلی‌سازی واگن‌های مترو به ۵۰ درصد رسید
تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت واگن‌سازی تهران گفت: با اجرای برنامه‌های توسعه‌ای در حوزه حمل‌ونقل ریلی پایتخت، میزان داخلی‌سازی واگن‌های وارداتی از ۳۰ درصد به ۵۰ درصد افزایش یافته و همزمان تولید واگن‌های داخلی نیز در دستور کار قرار گرفته است.