اسلامآباد - ایرنا - ۲۲ خدمه ایرانی یک نفتکش که توسط ایالات متحده در آبهای بینالمللی به طور غیرقانونی توقیف شده بود، با پیگیری های سفارت جمهوری اسلامی ایران و اقدامات تسهیل گرانه دولت پاکستان، امروز به نماینده سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بندر کراچی تحویل شدند.