تهران- ایرنا- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از امضای نخستین قرارداد سرمایهگذاری مستقیم خارجی در حوزه لجستیک دریایی کشور در بندر شهید رجایی خبر داد و گفت: بر اساس این قرارداد، یک مرکز لجستیکی ۱۵ هکتاری با سرمایهگذاری اولیه ۲۵ میلیون دلاری برای توسعه فعالیتهای کانتینری، حمل بار فله و ترانزیت ریلی احداث میشود.