شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۲۳ ساعت قبل

فعالیت ادارات کرمان فردا (شنبه) با ۲ ساعت تاخیر آغاز خواهد شد

 فعالیت ادارات کرمان فردا (شنبه) با ۲ ساعت تاخیر آغاز خواهد شد
کرمان – ایرنا - فعالیت ادارات دولتی، موسسات عمومی و سایر دستگاه‌های اجرایی استان کرمان در روز شنبه ۶ تیرماه با ۲ ساعت تاخیر آغاز خواهد شد. استاندار کرمان دلیل این تصمیم را پاسخ به موج پرشور حمایت از تیم ملی و فراهم شدن امکان تماشای دیدار تیم ملی ایران و مصر برای علاقه‌مندان ذکر کرد.