یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۲ ساعت قبل

استاندار هرمزگان: حکمرانی و خدمت به مردم باید بدون تکلف باشد

 استاندار هرمزگان: حکمرانی و خدمت به مردم باید بدون تکلف باشد
کیش - ایرنا - استاندار هرمزگان گفت: حکمرانی و خدمت بی منت به مردم باید بدون تکلف باشد و در این مسیر، باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.