گنبدکاووس- ایرنا- مدیرکل انتقال خون گلستان با اشاره به فعال بودن پایگاههای ثابت گرگان و گنبدکاووس و تیمهای سیار استان برای خونگیری از اهدا کنندگان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: ۶۰۷ نفر از مردم نوعدوست استان خون خود را در این مدت اهدا کردند که این تعداد 9 درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است.