کرمان - ایرنا - آسمان کرمان بار دیگر زیر سایه ریزگردها قرار میگیرد. با شکلگیری تودههای گرد و غبار در کویر مرکزی ایران و پیشروی آن به سمت استان، مدیریت بحران کرمان وضعیت هشدار نارنجی اعلام کرد. این شرایط جوی که از شامگاه دوشنبه آغاز و تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت، بیش از هر نقطه دیگری، کیفیت هوای مناطق شمالی و شرقی استان را تحتالشعاع قرار میدهد.