پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۶ ساعت قبل

پویشی محرمی برای کاهش اسراف

 پویشی محرمی برای کاهش اسراف
تهران - ایرنا- رئیس اداره آموزش و مشارکت های مردمی حفاظت محیط زیست استان تهران از اجرای پویش ملی محرم سبز با هدف ترویج نذورات سبز متناسب با فرهنگ عاشورایی و پر رنگ شدن نقش مسوولیت اجتماعی شهروندان در تهران خبر داد و گفت: ماه محرم فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ مسوولیت پذیری دینی و فرهنگی و همچنین کاهش اسراف و تقویت رفتارهای سازگار با محیط زیست است.