پنج مازندرانی در تیم ملی ووشو برای رقابتهای بینالمللی چین حضور دارند
ساری- ایرنا- تیم ملی ساندا برای شرکت در رقابتهای کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای (SCO) راهی چین شد که در این کاروان ملی، پنج نماینده از مازندران در قامت ورزشکار و مربی حضور دارند.