تهران- ایرنا- همزمان با تداوم موج گرمای کمسابقه در فرانسه و افزایش نگرانیها درباره پیامدهای انسانی آن، وزیر بهداشت این کشور از ثبت «تعداد مرگومیر بالاتر از حد نرمال» خبر داد؛ در حالی که برخی رسانههای فرانسوی نیز با انتشار مطالبی انتقادی، عملکرد دولت امانوئل مکرون در مدیریت این بحران را زیر سؤال بردهاند.