تنکابن - ایرنا - بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی فوقتخصصی قلب تنکابن پس از ۱۵ سال انتظار به مرحله بهرهبرداری نزدیک شده و قرار است در گام نخست با حدود ۹۰ تخت عملیاتی وارد چرخه خدمترسانی شود؛ بنا بر اعلام منابع رسمی این مرکز در ابتدای بهرهبرداری به پنج اتاق عمل جنرال (عمومی) مجهز شده و با استقرار تیمهای جراحی، امکان انجام انواع عملهای عمومی در آن فراهم خواهد شد. در کنار این خدمات، دستگاه MRI دولتی نیز در این بیمارستان راهاندازی میشود تا بخشی از چالش دسترسی مردم منطقه به خدمات تصویربرداری پیشرفته …