تهران -ایرنا - معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامهای به روسا و سرپرستان دانشگاهها و دانشکدههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور بر ضرورت مدیریت اصولی پسماند و اجرای برنامههای علمی برای مهار جمعیت جوندگان با هدف پیشگیری از تهدیدات زیستی و حفظ سلامت عمومی تاکید کرد.