شاهرود - ایرنا - آفتاب تیز عصر یازدهم محرم بیامان بر شاهرود میتابید اما کسی از گرما نمینالید، مردم ولایتمدار با لبانی خشک و دلهایی گرفته و چشمانی اشکآلود، آمده بودند تا بگویند هنوز هم پس از قرنها، کاروان عشق از این شهر عبور میکند و هنوز هم در کوچههای این دیار صدای «یا حسین(ع)» از هر نوحهای رساتر است.