تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، امضای قرارداد سرمایه گذاری قزاقستان در بندر شهید رجایی را گامی مهم در تحقق سیاست جذب سرمایهگذاری خارجی و توسعه کریدور بینالمللی شمال–جنوب دانست و تاکید کرد: این پروژه با حمایت وزارت راه و شهرسازی و در چارچوب برنامههای سازمان بنادر برای تقویت جایگاه ترانزیتی ایران اجرایی میشود که ترانزیت سالانه ۱.۵ میلیون تن کالا را در همکاری جدید دو کشور تضمین میکند.