شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۳ ساعت قبل

۳۲ مگاوات نیروگاه خورشیدی در مسیر افزایش تاب‌آوری خراسان‌شمالی

 ۳۲ مگاوات نیروگاه خورشیدی در مسیر افزایش تاب‌آوری خراسان‌شمالی
بجنورد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: آمادگی بهره‌برداری از ۳۲ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان، گامی موثر برای افزایش تاب‌آوری، تقویت پایداری شبکه انرژی و ارتقای آمادگی استان در شرایط خاص و بحرانی است.