شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۲۴ ساعت قبل

سختی‌ها، بهانه‌ای برای رجوع به خداوند و پناه بردن به آغوش رحمت است

 سختی‌ها، بهانه‌ای برای رجوع به خداوند و پناه بردن به آغوش رحمت است
تهران- ایرنا- خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه ظلم به افراد بی‌پناه، رویارویی مستقیم با خداوند متعال است، گفت: روش و سیره اولیای الهی در دشواری‌ها، رجوع به خدای متعال، گفت‌وگو با حضرت حق، پناه بردن به آغوش رحمت پروردگار و امید بستن به لطف الهی است.