دوشنبه / ۸ تیر / ۱۴۰۵ - 29 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۳ ساعت قبل

تجهیز ادارات به مولدهای برق گام موثری در راستای مدیریت مصرف است

 تجهیز ادارات به مولدهای برق گام موثری در راستای مدیریت مصرف است
خرم‌آباد - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: توسعه نیروگاه‌های خورشیدی و تجهیز ادارات به مولدهای برق باید با جدیت در راستای مدیریت مصرف انرژی در استان دنبال شود.